I disse facebook tider…….

..glemmer man at man har en hjemmeside.

Her er en kort oppdatering.

I høst og vinter har vi trent, trent og mer trening. Dette var sessongen vi skulle konkurrere langdistanse. Men den gang ei…det går ikke alltid som planlagt. Etter å stått sjelvende med febertokter å pakket slede til kvalifiseringsløpet for Femunden måtte jeg (Elin) bare innse at det ikke lot seg gjøre å delta på en forsvarlig måte både for 4 og tobente. Skuffelsen var stor. Og etter som datoen for Femundløpet nærmet seg steg ikke akuratt humøret. Men når jeg så deltagere stå på startstreken og værprognosene må jeg si det var en viss lettelse for at jeg ikke kom så langt. Så istedet for en forblåst etappe, kunne jeg spenne opp hundene hjemme og dra på tur i strålende solskinn. Tenk at jeg var den heldige….

IMG_0843 IMG_0854

Også i år var vi så heldige å få være med på Ridderrennet. En hel uke på Beitostølen med hyggelige folk og strålende vær.

Like hyggelig og givende som alltid.

IMG_0865 IMG_0875 IMG_0876

Årets vintersamling var av den noe snøfattige sorten. Men allikevel greide klubben å gjennomføre alle løp. 5 mila måtte senkes til 2 mil 2 dag på grunn av snømangel. Elin kjørte 5 mila og Stig 2 mil og vi fikk hver vår 2 plass. Hundene gjorde en kjempe innsats.

I vår var vi å fjernet en jursvulst på Pia i tillegg til en svulst til. Nå håper vi det ikke kommer flere utvekster. Begynner å bli voksne våre tre første siberian nå. Casper har hatt en liten utvekst på det ene benet som plutselig vår vokste og ble veldig stor i løpet av noen uker, så den har vi nå også fjernet. Bortsett fra det er alle hundene friske og fornøyde.IMG_0614 IMG_0677

Om bergimellom

Vi er en siberian husky kennel på Løten Vis alle innlegg av bergimellom

Legg igjen en kommentar